Vyhľadať
Close this search box.

MENU

Condor 2

Zmrtvýchvstání plachtařského simulátoru


Je tomu přesně 10 let, co jsem na stránkách časopisu AeroHobby 2/2008 představoval první verzi plachtařského závodního simulátoru Condor a optimisticky zmiňoval blížící se verzi 2. Osud tomu chtěl, že na novou verzi tohoto oblíbeného simulátoru jsme si museli počkat až do letošního února.

Vznik Condoru verze 2 nebyla procházka růžovým sadem. Odchod Gregora Rozmana, který už se dále nechtěl vývoji simulátoru věnovat, znamenal v roce 2012 konec rozvoje první verze. Z původního autorského týmu tak zůstal pouze programátor Uroš Bergant a grafik a 3D modelář Chris Wedgwood, který se podílel na přípravě posledních plane packů pro verzi 1.

V té době se již začínaly projevovat první technické slabiny stávající verze, a proto bylo rozhodnuto začít připravovat další verzi simulátoru. Pro oba hlavní tvůrce (a vlastně i pro ostatní, kteří postupně různým způsobem k vývoji přispěli) je práce na Condoru jen vedlejší činností k jejich běžnému povolání. I proto počáteční fáze vývoje trvala déle, než možná i sami tvůrci chtěli.

Text: Jiří Brožek
Foto: Condor 2

Více se dočtete v časopisu AeroHobby 2/2018, který vyšel 28. března 2018.

Obsah AeroHobby 2/2018 naleznete – ZDE

Novinky

Odoberajte newsletter

Odoberajte najnovšie informácie o našej ponuke do Vašej emailovej schránky.